Pierwsza notka, pierwsze wrażenie!

by - środa, kwietnia 26, 2017


Mam na imię Wiktoria, jestem młodą osobą a moją pasją jest pieczenie.  Będę starała się was zachęcić do próbowania i eksperymentowania z przepisami. Chcę pokazać, że nie potrzeba doświadczenia, a wystarczy chęć zrobienia czegoś świetnego! Jeśli jesteś osobą młodą, bądź matką trójki dzieci, albo również osobą w dojrzałym wieku również możesz spróbować wykorzystać swój wolny czas na zrobienie czegoś nowego.

Wiele osób mówi, że pieczenie poprawa samopoczucie, rozwija wyobraźnie. Także bawmy się kolorami. Bawmy się składnikami. Stwórzmy coś fajnego.

 Na blogu nie będę dodawała tylko swoich przepisów, ale jestem również otwarta na WASZE nowości. Stale uczymy się czegoś nowego. Ja staram się swoją wiedzę poszerzać na temat ciast, tortów, muffinów, ciasteczek, tart itp. Moje doświadczenie jak wspominałam wcześniej nie jest duże, ale będzie rosło wraz z wami! Swoją podstawową wiedzę mam zamiar rozwijać!


Dzielmy się tym co mamy, pozdrawiam i zachęcam do czytania!



You May Also Like

0 komentarze