DYNIO BABECZKI

by - niedziela, października 29, 2017

 

 
Jak już wcześniej pisałam miał to być już ostatni wpis na dzisiaj, ale zrobiłam coś NOWEGO i już dzielę się z wami przepisem.. Halloween już we wtorek, a jeśli nie macie pomysłu na coś słodkiego to właśnie go znaleźliście! Babeczki z dyni będą idealne. Ja zrobiłam w wersji z cini minis, ale możecie zastąpić czym tylko chcecie. Dodać dekoracje halloweenowe. Polecam, bo są smaczne i szybkie do zrobienia..










Składniki: (około 10 babeczek)

250g mąki pszennej

60g masła
125ml mleka
20g cukru pudru
6 łyżeczek miodu
1 łyżeczka syropu prawdziwej wanilii
1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
szczypta soli

1 jajko
100g musu z dyni (mus zrobiłam sama:
Dynię trzeba pokroić na ćwiartki. Wyłożyć na blaszkę papier do pieczenia i piec dynie około 30minut przy 180stopniach. Gdy dynia będzie już miękka, ostudzić. Wyciągnąć cały miąższ łyżką i zblendować na gładką masę.)


Na samym początku rozpuszczamy masło w rondelku i zostawiamy do ostygnięcia. Mąkę i proszek do pieczenia trzeba przesiać do miski, dodać sól, cukier puder, mus z dyni i przestudzone wcześniej masło. W osobnej misce roztrzepać jajko z mlekiem, miodem i dodać do miski z mąką. Całość wymieszać szpatułką do połączenia składników. Formę do babeczek wyłożyć papilotkami, do każdej nakładać po 3/4 łyżki ciasta. Piec w 200stopniach przez 30minut. Wyjąć i wystudzić.

Lukier:

140g cukru pudru
3 łyżki wody
+cini minis opcjonalnie

Cukier połączyć z wodą i wymieszać do uzyskania gładkiej masy. Po wystudzeniu babeczek polać je lukrem, SMACZNEGO : )










#inowypieki
korzystałam z bloga #krainasosny

You May Also Like

0 komentarze